Otthonunkból négy kézzel

Fehér Levendula Műhely

Fehér Levendula Műhely

Ha tavasz akkor tulipán

2017. február 24. - Fehér Levendula

16938644_610986482436288_5978657833076466079_n.jpgMint afféle nő nagyon szeretem a virágokat, vágottat, cserepeset egyaránt. A cserepes virágokat mindig nagy elánnal vásárolom hogy na de most aztán nagyon odafigyelek hogy ne menjen tönkre de két nap múlva szottyadtan lógnak a cserépből gyakorlatilag menthetetlenül mennek tönkre sorra. száraz a levegő átlag 20-22 fokos gondolom ez túlélhetetlen egy hűtőházban tartott-utaztatott-agyon turbózott növény esetében. Így maradnak a vágott virágok, rövid életű hagymások melyeket általában heti bevásárlások alkalmával szerzünk be férjem naaagy naaagy örömére. Azt hiszem nem tettem még  be a kosárba egy azaz egy darab virágot sem amikoris ne hangzott volna el a mondat: Ilyenünk van már nem? vagy Nem ez ment tönkre a múltkor is? vagy Jól látom vettünk egy virágot? Összenézünk nevetünk, mondom hogy fotózáshoz kell és én is tudom ő is tudja a virágnak haza kell jönnie velünk mert nekem bizonyítanom kell hogy igenis túlél engem egy növény..valamikor valahol  :D

A bejegyzés trackback címe:

https://feherlevendulamuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr1812289627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bernadett Bíró 2017.02.24. 18:48:10

Lehet, hogy titokban testvérek vagyunk? :-)

Fehér Levendula 2017.02.25. 08:44:39

Betti bármi lehet :) Ha jól értem növények nálad is addig és úgy :)
süti beállítások módosítása